MICHAŁ SZPAK-WIZYTÓWKA :)

Fun Club odwiedziło:

Foto Michał

niedziela, 17 kwietnia 2011

Huraaaaa!!!!!!!

Michał dostał się do finałowej 9! Kuba Wojewódzki nieźle go przytrzymał ale ja i tak wiedziałam, że przejdzie. Mimo tego, że się pomylił i zaczął jeszcze raz śpiewać. Przy okazji: Wojewódzki ma odjechaną chatę!!
Nie zgadzam się z wpisami, które już pojawiły się na : xfactor.tvn.pl , że Michał wszedł na miejsce Anny Kłys widocznie tak miało być ludzie mówią , że Michał źle zaspiewał ale skoro Anna odpadła to w takim razie jak ona zaśpiewała??? Moim zdaniem Michał świetnie wypadł bo ma swój styl i głos :D
Razem z Michałem z grupy Kuby przeszli dalej: Ada Szulc i Mats Meguenni 

Przy okazji +++TUTAJ KLIKNIJ+++ jest link do artykułu i sondy pt :Kto powinien wyfrać X-FACTOR-GŁOSUJCIE!!!

3 komentarze:

  1. hej!
    hmm piszesz że sama prowadzisz fc...nie potrzebujesz pomocy może? też zaczęłam prowadzić fc, ale przed chwilą zobaczyłam że ty prowadzisz xd...może uda się stworzyć jeden porządny fc zamiast 483 nie porządnych :)
    co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  2. Występ Michała był genialny. Musiał przejść - innej opcji nie ma xD
    Genialny fan club. Michał rządzi! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. @MIszelover - ja nie prowadzę fc Michała poniewasz stwierdziłam, że jest ich już wiele... a te linki które podaję do fc nie są moje

    OdpowiedzUsuń